Saturday 20 August 2011

18 AUGUST 2011

adesss...giler penat badan aku arini.....mana taknye...sehari suntuk xde kat umah...tapi yang pasti arini SANGAT BEST EVEN PENAT...!!  ;)

al-kisahnya.....,



arini kelas HAEMO..mr.ramesh yang ensem plus kacak bergaya tu yang ajar...kitorang panggil dye ABANG REM..hahahah!!yang xtahan tu dia ni asal dr india...s0 bunyi b.i dia pun kedengaran seperti tgh menyanyi lagu KABHI KUSHI KABHI GHAM..serious!s0 listen carefully,lyia..  = ='
dia bagi balik awl..dia macam taw2 je arini aku ada hal dgn kawan2 aku...huhuhu..!
sampai umah dalam pukul 2.15..alep suh tunggu kat kereta kol 3.15..so aku ada sejam je utk bersiap...!!solat + gosok baju and tudung + mandi...o0whh macam lumba lari dah ok...
aku berjaya siapkan diri aku lewat 15 minit....(biasala orang perempuan selalu terlewat kan?hahaha) 3.30 kitorg gerak g sunway....cari adiah utk ezwan...tapi aku dapat rasakn yg kit0rg akn berbuka dalam kereta punye...jammed giler kot.....dh settle kat sunway..aku,alep,dila,jurisah and akim gerak g serdang....


sampai je dekat highway puchong tu..hujan lebat + jammed x gerak2 menimpa kami....adess...makin lapa aku rasa....tgh syok2 layan lagu sambil melalak dengan dila..titba ada LIPAS..!!!!aku ape lagi..menjerit sepenuh jiwa dan raga...dila pun turut serta menjerit..bhahhahaha....!alep yg jadi hero time tu....amek papers and bunuh lipas tu...yang xsngke..alep pun menjerit..
AKU PUN TAKUT LIPAS LA WEYH...!!!  = ='
terima kasih la,alep...lipas tu mesti sebelom mati tergelak dengar ko cakap macam tu...kompom!
jalan dah xjammed dalam kol 6.45...jurisah call..and tanya kat mana nak benti utk solat asar...aku pun call la ezwan...sebab serdang ni area dia..huhuhu...!nasib baik dia dan bella dah booked meja and order makanan...kalau x,mesti kit0rg makan angin je time berbuka...  :(
sampai je kat MASJID UPM..kitorng pun segera tunaikan kewajipan kepada Dia...(nak chill2 tu boleh,tapi jangan sampai lupa DIA...)

siap sembahyang dalam kol 7.15..and kitorang terus bergegas naik kereta..padahal dah taw dh xkan sempat punye sampai kat restoran CHOP & STICK tu...baru je alep start enjin..azan pun berkumandang...nasib baik dalam kereta alep ada air masak..berkongsilah kitorang bertiga dengan air masak tu...SEDIH!hahaha...restoran tu xberapa jauh dari masjid upm..kitorng sampai kat sane org lain baru start makan...xde la terkilan sangat kan...hehehhee...!

aku and dila

bella and ezwan
bella,ezwan,alep,akim
then dah siap berbuka..kit0rng pergi semula kr masjid upm..utk solat maghrib..bila dah siap kitorng g putrajaya..saje nak mengabeskan masa bersama-sama...lama dah jugak kitorang xlepak2 macam ni...(practical..exam..adess!!) sampai je kat jambatan putrajaya tu...jurisah pun keluarkan camera..READY TO SNAP...!!!hahahahha..

GENG KOYOK..!!! (GK)






pas dah berhuha-huha kat putrajaya...kitorang gerak pulak ke downton cheras...yang aku geram tu...si alep and ezwan sempat lak race kat highway time aku tido....dila pulak jadi tukang sorak..patutla time aku tido rasa semacam je...rupenye dorng tgh sawan...!!aku ape lagi...aku ketok si alep...bagi betol siket skru...baru r dia slow kan kereta..(aku bukannya apa...aku ni dahla xkawen lagi..pakwe pun xda..banyak lagi aku nak buat dalam idop aku..wakakakakaka) 
sampai je kat downtown cheras..kitorng pun mulakan misi...tapi sorry tu say la...xde apa pun yang menarik perhatian aku kat sana kecuali aku terserempak dengan pelakon enot and bienda..dorang tengah berniaga kat situ..huhuu...enot jual kuih raya..bienda pulak jual tudung...  :)
and dalam kol 12 kitorang buat keputusan untuk bersurai....hari yang memenatkan..tapi AKU GEMBIRA DENGAN MEREKA..!!  <3 <3 <3


ezwan,alep,lyia,jurisah,dila,bella

No comments:

Post a Comment