Thursday 28 July 2011

:: PASHMINA again...! ::

SUNGGUH GUMBIRAA INI HARI...!ayahanda yang dikasihi macam tau2 je aq nk sh0pping baju kat temerloh ni....ermm aq pun xtaw r nape aq payah nak berkenan fesyen2 baju yg dijual kat subang tu...macam tak kena dgn jiwa...jiwa aku disini..walaupun temerloh ni bukan bandar besar mcm KL tapi aq lbih gembira disini..wah3..!aku keluar rumah dalam pukul 12.30 pm...gi shopping kat The Store and yang penting aku klua SORANG2!nak buat camne..mmbe rmi xbalik cuti..nadhirah pulak duk area lain....tapi kan best jgk kalau sekali-sekala keluar sorng2....rase bebas utk memilih..rase bebas utk cuba berapa banyak baju nak cuba..!hahahaha...ingat nak beli BAJU JE harini....dah dapat dua helai baju...tetiba rase mcm xpuas lagi jalan2 kat temerloh tercinta ni....(padahal teringin nak cari pashmina)..aku pun start la enjin tenggiling hijau aku tu....tapi tenggiling aq ni degil..dye berhenti jugak depan butik AZ-ZAHRA...hmmm tenggiling..tenggiling..degil betul..nak kena babab ni!!nak xnak..aq pun dapat la sehelai pashmina.....(yiiiihaa...!!!).
Dengan itu,aku pun pulang dengan hati yang gembira and DUIT yang ntah ade bape inggit je tinggal.....  :')


p/s : lepas ni nak cari pashmina kaler lain pulak..o0pss!  ;)


No comments:

Post a Comment